Domaći gosti ostvarili su porast od 9% noćenja, dok je kod stranih gostiju zabilježeno povećanje od 6%. Udio ukupnih noćenja domaćih gostiju iznosi 15,9%, dok su strani ostvarili 84,1% noćenja. Gotovo 67,7% stranaca došlo je s već 4 tradicionalna najvažnija emitivna tržišta; Slovenije, Njemačke, Austrije i Italije. Tako su gosti iz Slovenije vodeći u kategoriji stranih noćenja s 25%, a slijede ih gosti iz Njemačke s 22%, Austrije s 13,4%, Italije s 7,3%, Češke s 2,5%, Poljske s 1,8%, Francuske s 1,4%, Švedske s 1,2% ,Švicarske s 1% te ostale zemlje s 8,5%. Gosti iz Hrvatske sudjeluju s udjelom od 15,9%.
Zabilježeni su porasti s tradicionalnih tržišta, pa tako Slovenija i Austrija bilježe povećanje od 9%, a značajni su rezultati s novih tržišta; Francuske 317%, Švedske 96% i Velike Britanije 52%.
Promatrajući rezultate po segmentima smještaja, najveći udio u tom razdoblju ostvarili su hoteli s 31,9%, slijede kampovi s 30,3%, zatim objekti u domaćinstvu s 15,9%, i ostale vrste smještaja s 21,9%. Najveći porast dolazaka ostvaren je u segmentu objekata u domaćinstvu s povećanjem od 22,3% , dok je u hotelskom smještaju ostvaren porast od 14,6%. Prosječno trajanje boravka gostiju iznosi 5,3 dana.
Povećanja turističkog prometa za razdoblje siječanj- lipanj 2018. rezultat je brojnih programa te sportskih, kulturnih i zabavnih događanja održanih na Lošinju u periodu predsezone. Time se destinacija i ove godine svrstala u top 10 vodećih odredišta u Hrvatskoj, a trend porasta turističkog prometa očekuje se i u slijedećim ljetnim mjesecima obzirom na raznovrsni program
događanja i aktivnosti.