Radi se o online oglašavanju (banneri branding formata i video banner), a glavni medijski kanali su online mediji i to top portali na tržištima, kao i društveni mediji. Tako se u Njemačkoj planira promocija na izuzetno relevantnim medijima na tržištu; tonline.de, web.de te focus.de , dok se u Austriji promovira na derstandard.at , mediju usmjerenom na segment higher earners. Kampanja je započela 16. svibnja, a trajat će do 20. lipnja 2022. godine.
Obzirom da upravo trećina turističkog prometa (Nijemci 25%, Austrijanci 9%) dolazi upravo s njemačkog i austrijskog tržišta, nije slučajno da se kampanja usmjerila na ta područja. U suradnji sa svim vodećim dionicima u destinaciji, kampanjom će se naglasiti prirodni činitelji otoka Lošinja poput mikroklime, bioraznolikosti, mora visoke kakvoće i zraka prve kvalitete s velikim brojem sunčanih dana godišnje. Relax, wellness, wellbeing i aktivni odmor centar su promocije čiji je cilj privući veći broj potencijalnih turista, ali i predstaviti Lošinj kao destinaciju dodatnih vrijednosti, smatra direktor turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.
Promotivnu kampanju možete pogledati na linku: