U rekordnoj turističkoj godini tako je ostvareno 317.328 dolazaka (+3%) i 2.372.329 noćenja (+2%), a za 86,3% noćenja zaslužni su inozemni turisti, dok je domaćih bilo 13,7%. I dalje je Lošinj najomiljenija destinacija velikog broja Slovenaca, Njemaca, Talijana i Austrijanaca (68,8%), a ipak veliki porast zabilježen je i s francuskog tržišta (85%) te švedskog (44%). Prema segmentu tržišta, Austrijancima su najomiljeniji hoteli, Njemci preferiraju kampove, a Talijani radije odabiru privatni smještaj. Ostali ugostiteljski te nekomercijalni smještaj predvode gosti iz Slovenije. Najveći broj noćenja zabilježen je u kampovima koji su ujedno i najomiljeniji smještaj brojnih gostiju (udio prema vrsti smještaja iznosi 35%), slijede hoteli (20,1%), zatim objekti u domaćinstvu (18,5%), nekomercijalni smještaj (15,9%) te ostali ugostiteljski objekti za smještaj (10,5%). U odnosu na prethodnu godinu, kampovi su u prosincu ostvarili povećanje od čak 92% u noćenjima. Zahvaljujući izvrsnim vremenskim uvjetima, lječilišnoj klimi i zimskoj ponudi, samo u prosincu na Lošinju je zabilježeno 13% više dolazaka te 21% više noćenja. Brojni gosti izabrali su božićne i novogodišnje praznike dočekati upravo na Lošinju kada je zabilježeno čak 14 tisuća noćenja! Inače, prosječni boravak gostiju trajao je 7,5 dana, dok je vodeća starosna grupa gostiju u dobi od 45 do 54 godine. Udio noćenja TZG Malog Lošinja u ukupnim noćenjima Turističke zajednice Kvarnera tako iznosi 12,5% u 2018. godini.
Izuzevši veliki broj sunčanih dana i odličnih vremenskih prilika, rekordni statistički podaci rezultat su i brojnih događanja, prezentacija, nastupa na sajmovima i projekata, koji se planiraju i u 2019. godini, naglasio je direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja, Dalibor Cvitković. Nakon izvrsne turističke godine, nastavljamo provoditi Master plana razvoja „bike turizma“ otoka Lošinja s ciljem razvijanja cikloturizma te stvaranja „Bike friendly“ destinacije. Također, zajedno s Cresom krećemo u izradu Masterplana razvoja turizma što je i prvi slučaj da se dvije destinacije upuštaju u zajedničku izradu i provedbu važnog strateškog dokumenta. Osim bogate gastronomske ponude u sklopu festivala Fešta lošinjske kuhinje, festivala Aromaterapije te festivala Lošinjskim jedrima oko svijeta, gastronomska ponuda Lošinja prikazat će se i kroz gastro radionice, odnosno projekta „KEYQ+: Kultura i turizam kao ključevi kvalitete za prekogranični razvoj Italije i Hrvatske“. Na taj način razvijamo jedinstveni turistički proizvod baziran na zajedničkoj kulturi i kulinarskoj baštini koja povezuje ove dvije regije.
Novost koja posjetitelje Lošinja očekuje u nadolazećoj godini je i lošinjski loger “Nerezinac“, prvi interpretacijski plovidbeni centar pomorske i brodograditeljske baštine na Jadranu. Jedini je to sačuvani originalni primjerak lošinjskog logera, sagrađen oko 1880. godine. Usidren ispred Muzeja Apoksiomena u Malom Lošinju, interpretacijski centar bit će postavljen na samom brodu i prezentirat će značajke svakodnevnog života na brodu krajem 19. stoljeća i to kroz interaktivne radionice poput kalafatanja, krpanja jedara, brušenja, vezanja morskih čvorova i slično, a omogućit će se i audio te vizualni prikaz, najavljuje direktor Cvitković.